kenwooi.blogspot.com
is no longer active!

You're being directed to
kenwooi.com
in a moment.

Latest from kenwooi.com

23 May 2009

McAwesome™ Burger With McValue Lunch™

On behalf of McDonald's, my friends and I would like to ask you a simple question...


Ken in English.


Joan in Malay.


Mishal in Chinese.


and Young in... Webdings?

Now that I've gotten your attention, let's start.

Here in Nilai, as for now, there's only one available McDonald's Restaurant. The outlet is never far away from my university - I could actually walk there if I want to.


2 kilometers more!


Nilai's very own McDonald's Restaurant.

Well, McDonald's has come out with a great promotion during lunch hours, which is the McValue Lunch™.


The hot promotion.

It's totally HOTTER than Jessica Alba!

Anyway, here are the McValue Lunch™ set prices from 12pm to 3pm every day!
  • Big Mac™ - RM10.10 RM7.95
  • Spicy Chicken™ McDeluxe - RM10.45 RM7.95
  • McChicken™ - RM9.25 RM5.95
  • Filet-O-Fish™ - RM8.95 RM5.95
Cheap isn't it? Therefore, the McValue Lunch™ deal is one of the most value-for-money lunch option in town!

Well, today I'm gonna demonstrate you how to make my very own McAwesome™ Burger from all four of the available McValue Lunch™ sets.


All 4 McValue Lunch™ sets.

Before starting, gather all four McValue Lunch™ burgers.


McValue Lunch™ burgers.

McStep 1: Get the burger buns ready.


McStep 1

McStep 2: Put the Filet-O-Fish patty first.


McStep 2

McStep 3: The McChicken patty goes next.


McStep 3

McStep 4: Place the Spicy Chicken McDeluxe patty.


McStep 4

McStep 5: The Big Mac's patty after that.


McStep 5

McStep 6: Finally, top on a few French Fries on it.


McStep 6

McStep 7: Set the top half bun over the patties.


McStep 7

And with only 7 Simple McSteps, I'll present to you...

Kenwooi's very own McDonald's innovation:


wait for it... the...

McDonald's McAwesome™ Burger!


Yummy!

It certainly looks tempting after I made that. The burger is so awesome, it makes you feel awesome just by holding it!


Up close on McAwesome™ Burger.

Take a look at its delicious layers. Total thickness. Just so awesome!

P/S: Playing with burger patties was fun! =D

But be warned, you might need a super big mouth to take a bite off McAwesome™ Burger.


Ahhhhh!

Unfortunately, I have a small mouth.

Oh yeah, after my friends and I finished our McValue Lunch™ outing, the McDonald's staffs gave me a total shock!


Surprise!

Wow!

I never knew that blogs can be McD-fied! That's just so awesome!

So what are you waiting for? Get your McValue Lunch™ today! =)

173 comments:

  1. wow... they mcD-fied you! cool eh... nice post! better than mine ler.. ~_~

    ReplyDelete
  2. you know what???
    your innovation is super cool!!!
    muahahahaxxXX....
    shall try that next time...
    hehehehexxXX....
    ^^

    ReplyDelete
  3. Fuyoh, Ken is now mcD-fied! Now it's time to claim your prize haha xP

    ReplyDelete
  4. The Mc Awesome burger.....quite a god idea to get that McD prize....good luck...

    But i dun like the Mc Awesome burger idea though....looks so....nvm

    ReplyDelete
  5. hahaha..
    another view of u..
    hahahaha
    anyway great job especially the last one with their staffs holding the plague card
    geng wor~
    hope u win something

    ReplyDelete
  6. the staff on the right looks creepy!!

    You wanna walk to MCD under the scorching sun? nutto!

    MCD here damn expensive >.< okay not that expensive.. but then after conversion, its #$%^&*(.. damn the exchange rate!! hahahha

    ReplyDelete
  7. HAHAHAa.. nice one.. especially the last photo.. kekkee.. but the last guy looks so pissed off.. haha

    ReplyDelete
  8. You meant SURPRISE? HAHA.
    & did you literally gorge the burger?
    It seems terribly inedible.

    ReplyDelete
  9. lol... manage to get them to take the pictures with your printed papers huh..
    I though mcd will be busy :P no wonder orders when slow..

    ReplyDelete
  10. Eh i telll uuuuu....u guys super smangat to props up the stuff for pics! respex!

    ReplyDelete
  11. mcd-fied? hmm... gonna add new words then.

    ReplyDelete
  12. swttt .. i'm gonna try out mc awesome tml itself !~ lol

    ReplyDelete
  13. wahahaha... the last picture will funny :D

    laikepo.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. HAHAHHAH KENWOOI! this is awesome. Keke.


    =)) So creative har. haha

    ReplyDelete
  15. I have not try to MacValue Lunch cuz it is a long queue here.

    ReplyDelete
  16. lmao...great!! nice...you are so creative!! enjoy reading ya.... kfc has jom jimat too...

    ReplyDelete
  17. Great idea and creative!! Support you 100% and hope you can win!!

    ReplyDelete
  18. seriously.. this has got to be an advertorial :P

    ReplyDelete
  19. oooo its a competition... i thought an advertorial :)

    ReplyDelete
  20. walao~~~
    your post is superb la!!!

    ReplyDelete
  21. Nice post! :D
    But I have not McValue Lunch-ed yet =(

    ReplyDelete
  22. AHAHA, you made them hold those signs?

    ReplyDelete
  23. hhmmmm always have trouble looking for seats at the Nilai outlet and the queue can be quite long too !

    ReplyDelete
  24. Awesome post dude .. errm .. that is McSuperHighCalory too :) LOL. Have a great day.

    ReplyDelete
  25. yooo! the McD publicity here is awesome~ *thumb up*

    xD

    ReplyDelete
  26. so.. was ur creation delicious??

    ReplyDelete
  27. That's what I call a burger - McAwesome™ Burger!! Yeah!

    ReplyDelete
  28. I did! ..haha i had Spicy Chicken™ McDeluxe yesterday XD.Mcvalu Lunch of course :P.Hey!McAwesome could totally work,ill be the 1st to try it XD

    ReplyDelete
  29. I can see u r like all out to win the iPhone huh?

    ReplyDelete
  30. lolx McAwesome!!! GREAT~ btw, i jus had de only McSpicyChicken today~ lolx

    ReplyDelete
  31. nice burger hahaha but i prefer Burger King.... heheheh

    ReplyDelete
  32. hey how you got those workers to hold those papers for you?! that's cool!

    ReplyDelete
  33. Well wow yum yum on your Macvalue Meal!!! :)

    ReplyDelete
  34. you must have a big mouth do you?

    ReplyDelete
  35. haha, mcvalued dah, tapi din do post

    ReplyDelete
  36. That is so creative!!!! Lol. 2 thumbs up for you, Kenwooi!! :)

    P/s: gosh! I just noticed that I'm now a.... stalker?? muahhahahahah!!!!!

    ReplyDelete
  37. pass by. wow ur burger so GIANT o~

    ReplyDelete
  38. MCD-fied? Haha. Turning into a celebrity ya. Haha

    ReplyDelete
  39. wow!! Creative eh~~~ I've mcvalue lunch-ed too^^

    ReplyDelete
  40. waaah! dam geng lor the props pic at the end!! LOL

    ReplyDelete
  41. thank god u r mcd-fied... i tot u were mcd-fried! LOL.. nice post here.. u returned the burger patties to ur friends after the demo? :D

    ReplyDelete
  42. Great! But I wonder did you bought all 4 burgers that day? Or your friends dont mind you touching their patty before consuming it. And did you printed the paper for them to pose or what?

    ReplyDelete
  43. LMFAO...feeling hungry now...can send McD delivery for supper? =p

    ReplyDelete
  44. Lol, cool post! I also 1 mcd-fied

    ReplyDelete
  45. Haha, Mcd-fied bro? Awesome !!

    ReplyDelete
  46. Lol! What up!
    Nothing much to say since I saw most of your post back in INTI already XD

    Cheers! Go win that iPhone. (then let me trash it)

    ReplyDelete
  47. LOL, never expected this stuff xD hahahaha
    btw did u really spend RM30+ for a McAwesome burger? =P

    ReplyDelete
  48. i just went to have lunch there once!!! >.<
    does it include delivery??

    ReplyDelete
  49. McWow! That's sooo McSuperb! ;) Hahaha. ;)

    ReplyDelete
  50. whaoo.... REALLY big. Did u belanja them?? helping u to promote ur blog

    ReplyDelete
  51. Wow! McDonal's stuff holding the cards for you! Geng!!! Really amazing! Teach me teach me how you make it? lol :)

    ReplyDelete
  52. I can never manage to get that McAwesome(a.k.a McTower) into my mouth!

    ReplyDelete
  53. try to walk there nx time.. i think it would b fun.. =p

    ReplyDelete
  54. I give you thumbs up for getting the McD crew to hold your cards. Cayalah!

    ReplyDelete
  55. Wow! Brother you should win.
    So far, I see two of this contest entries submitted, yours very creative and innovative!
    Keep it up:)

    ReplyDelete
  56. Ahh it makes me hungry looking at Mcdonalds food :P

    ReplyDelete
  57. your McD really Awesome! haha

    ReplyDelete
  58. Yoh captain McAwesome™! :D Have a McNice™ McSunday™. ;)

    ReplyDelete
  59. 7 early, 8 early see food blogging here makes me very 'hungrified' la!.

    ReplyDelete
  60. co cool~ue MCD^^

    ReplyDelete
  61. nice concept with the mcdo stuffs! just dropping by!

    ReplyDelete
  62. too bad comments cant accept webdings otherwise i'll be typing all the way =D
    nice entry post..I know wher is Nilai Mc.Donald!!! always pass by tat area!~

    ReplyDelete
  63. you are so creative
    and manage to get mcD staff summore... or is it your friend...? ehehehe

    ReplyDelete
  64. cool. i did too.

    sean.at.ua/blog

    ReplyDelete
  65. Not sure if I can eat em... =.= looks weird, chicken, beef patties and fillet in one? My stomach surely will rebel. LMAO.

    ReplyDelete
  66. wow ken, McD University of Hamburger should award you first class of hilarious posting of McAwesome :D I hope you do finish the entire McAwesome otherwise not so nice playing the food while other are hungry :P

    ReplyDelete
  67. Damn....another one of those McD blogs... I swear if I see another McD burger I am gonna puke.

    ReplyDelete
  68. Thanks for dropping by my blog and for commenting. I see there's this contest going on. No wonder a "friend" on Facebook kept posting on it again and again! The value meals are pretty reasonably priced compared to what I saw at "the other burger place" at KLIA...but then they always jack up the prices at Malaysian airports! Tsk! Tsk!

    ReplyDelete
  69. haha so cool wey xD i wan that also (:

    ReplyDelete
  70. wow..u r so famous leh... not bad ... can sign autograph for me??? Yes, AA is aaron.. ha ha ...

    ReplyDelete
  71. wow you actually play with everyone the burger ? cool!! lol XD but you can help Mc Donald for commecial already ahahaha

    ReplyDelete
  72. wow, mcdonald post

    ReplyDelete
  73. hhahahahaha!!!
    last pic!!!
    wow!!!

    ReplyDelete
  74. Haha, didnt think that we're so near in location lorr xD
    I dont think Im going to eat if you make one burger like that for me
    Id rather make it myself.
    joking only :P

    ReplyDelete
  75. I wonder who would have such a big mouth to eat this gigantic burger ^^

    ReplyDelete
  76. GREAT! Hope you win! Cheers!

    ReplyDelete
  77. wahh mcAwesome! haha. wah how come they prepared a sign for you.

    ReplyDelete
  78. I just taken one McValue lunch lately after years of avoiding these fast food restaurant (McD & KFC). It's still expensive and not worth at all.

    That McDonald's McAwesome™ Burger! is really one big mouthful :) That last picture make me thinking whether the staff were doing it voluntarily. That third guy on the right seems to be a bit worried whether his picture will end up in some kind of porno website...lol :)

    BTW, thank you for visiting my blog. My blog will be updated again by 10:00pm tonight.

    Cheers!
    mylo

    ReplyDelete
  79. Wow, that it really low price. Thanks for sharing. Share your posts at: ArticlePinger.com

    ReplyDelete
  80. i like this post. lol. awesomeness.

    ReplyDelete
  81. haha, too bad your mouth is not big enough XD

    ReplyDelete
  82. They sure look good value. I hope you don't eat too much of MacDonald, too much fat and you would end up gaining weight :o)

    Thanks for stopping by my blog recently.

    ReplyDelete
  83. Whoa,the burger is simply soooo special. Haha.
    Is it nice?

    ReplyDelete
  84. wow.. your post makes me hungry.. how much do you pay the staff?

    ReplyDelete
  85. I dont think Mc d Staff giv u a surprise..u pay them to hold the papers right?? LOL

    ReplyDelete
  86. wow, mc awesome is Awesome, but i'll never try it! hahaha. smart post.

    ReplyDelete
  87. hahaha. Your burger is expensive la.

    ReplyDelete
  88. Haha ... So scary la u , good job o...
    Like ur blog very much

    ReplyDelete
  89. How much did McD pay you for this ad? LOL~

    Btw I'm using Inspiron 640m too. ;)

    ReplyDelete
  90. i just knew that this is a competition.... i wish u all the best.... iphone with 6 months free plan ?? i wana enter bt dun have the creativity and time =]

    ReplyDelete
  91. McFied?
    Is that something good?

    Come on, it's mcd....well, everybody have their own tastes right? Can't do much about it.
    At least you had fun :)

    ReplyDelete
  92. wah lau the mcd staff even helped u out with ur mcdonaldisation?

    ReplyDelete
  93. ahahaa.. itz AWESOME!! mcD-fied the iph0ne ya g0nna get :D

    ReplyDelete
  94. Aww! McD! I'm hungry!

    ReplyDelete
  95. Woo... I also want McAwesome burger. ^_^

    ReplyDelete
  96. waaaaaaaa you're making me hungraaaaay! LOL.

    ReplyDelete
  97. what a great value! but i don't take mcdonald's leh.

    ReplyDelete
  98. Wahahahaha, I like the huge burger!

    ReplyDelete
  99. McD the BEST!!!

    Ur burger is bigger then Carl's Jr

    ReplyDelete
  100. Anyway, did you really finish ur McAwesome??

    ReplyDelete
  101. wow, that looks delicious!

    ReplyDelete
  102. oooh, your McAwesome just look delicious to me!! but i think after having that, it would take me 2 months to get away from McD.. hahahaha~~

    ReplyDelete
  103. Haha..that's truly McAwesome! I don't think I wanna try though...very big mouthful! :)

    ReplyDelete
  104. now mcd dropping price..its time to eat 2 set per lunch

    ReplyDelete
  105. wakakaka ... dropping a comment ... wish you win in this competition !! haha... superb prize ah!!! hahaha

    ReplyDelete
  106. leave yr uni..sell burgers :)

    ReplyDelete
  107. LOL!

    On a first look, I thought Joan was wearing a white nurse hat....

    i was thinking "wah ken so pro...got her to cosplay with burger" XD

    hahahaha!

    Vicissitudes of Life

    ReplyDelete
  108. ooh u miss out one step! dip the fries with sos muahaha :D

    ReplyDelete
  109. i always had this for lunch .. ha ha ha. can be cheaper than most nasi campur in KL .. it's killing leh

    ReplyDelete
  110. from the looks of it, it has already killed my appetite =.=

    ReplyDelete
  111. wow, u have been mcd-fied!!!

    ReplyDelete
  112. OMFG? McD sponsored u guys makan? nice... :)

    ReplyDelete
  113. OMG! tat's a creative way to start a post...:-)

    ReplyDelete
  114. hahahha dude but that mishal guy doesnt even understand chinese =( hahah webdings!! GEEKY! in a good way of course.

    ReplyDelete
  115. Wow! McD-fied! Hope you win!!

    I haven't been eating McD for quite a long time already! Except for their sundae cone and chocotop which I love!

    I doubt I can eat your McAwesome. My mouth not big enough! Haha!

    ReplyDelete
  116. I love your super burger kenwooi, as much as i want to try that I can't because that's a huge bruger and I can't finish it! Thanks for checking my blogs!

    ReplyDelete
  117. Wow. You combined few burgers to become one and add some fries. That is interesting!!! But, I don't think I can eat that much.

    ReplyDelete
  118. Good luck with the contest! ;-)

    ReplyDelete
  119. that looks rather...disgusting..lol how'd it taste?? either way check out my entry haha, i need some feedback on the song i wrote and the video to go with it...

    http://theimpossibledoor.blogspot.com/2009/05/have-you-mcvalue-lunchtm-ed-this-week.html

    ReplyDelete
  120. wow!!! i love the way u write the entry!

    ReplyDelete
  121. I'm going to have McValue Meal later :P haha !!

    ReplyDelete
  122. woooo!!
    nice burger!!haha!
    im gonna have my mcvalue lunch too!! XD

    ReplyDelete
  123. i wonder why they suddenly can print those words out..how they know ur website kenwooi.com?

    ReplyDelete
  124. haha . your mc makes my stomach growl .

    ReplyDelete
  125. since mcd is so cheap, i think u shud eat it everyday.. =P

    ReplyDelete
  126. so, how's the taste of your super burger?

    ReplyDelete
  127. comment #137: wish you good luck again in this competition!!

    you made me very hungry ler... though i had never had McD in like few weeks ler... haha...

    ReplyDelete
  128. haha.. so mcLunched already? :-)

    ReplyDelete
  129. wow, really awesome burger o o

    ReplyDelete
  130. OMG....partner...i will be attracted by ur blog leh~~~
    beware ltr i like u...r....talent le...wahahahhaha

    ReplyDelete
  131. so attractive... but I dont eat unhealthy food~~

    ReplyDelete
  132. haha.. the last pic with the mc d staff holding those placecards was a genius idea!! really creative!

    ReplyDelete
  133. awesome man, you can work as McD advertiser de :thumbsup:

    ReplyDelete
  134. hehehe...thumbs up bro...:)

    ReplyDelete
  135. Remember to treat those who posted here ok?

    ReplyDelete
  136. Wow 145 comments already, I think you can win lah. In fact more famous than Kenny Sia already lorh XP

    In return for adding one extra post here would you join my contest instead? :P

    I invite you to join in this giveaway of a Commonwealth Games badge at my blog in this post. It's quite simple, there're even hints given, have fun! ^^

    ReplyDelete
  137. LOL damn creative lar you!!!100 % support you all the way to get your iPHONE

    ReplyDelete
  138. Enough comments or not? Here's one more! LOL!!!

    ReplyDelete
  139. What a huge burger it had become.

    ReplyDelete
  140. Excellent!
    ken wooi, I hope you will win!

    ReplyDelete
  141. Wah lao...So humongous ur burger! But, I bet it's pasti sedap...

    Hopefully u can win! *Keep fingers crossed* =P

    ReplyDelete
  142. what a funny mc value post... like it so much ~

    ReplyDelete
  143. all the best hey! http://mcdonaldmalaysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  144. nice! i feel like mcvalue lunch-ing now!
    haha! all da best! :)

    ReplyDelete
  145. WOW! So big...i don't my cute and small mouth can fit it in...

    Urs big enouf!! hahaha~

    ReplyDelete
  146. Come la ken! We go out eat again rofl. Hungry already =.="

    ReplyDelete
  147. waa.. cheap har..
    come ken go for mcvalue lunch!
    you belanja ok? =P

    ReplyDelete
  148. the burger is reli awesome! awesome idea!
    and the last pic.. wow! geng haha.. ;)
    mcd here i come!

    ReplyDelete
  149. last fri i mc`d-ed liao *buuuurrrpppppppp*

    ReplyDelete
  150. Argh. The close up on the McAwesome looks so darn friggin' tasty! Check out the melted cheese man! groans. Darn it. Think I'm gonna order delivery now. :(

    Btw, lol, having Waye Young to speak in Webdings is so so fitting! HAR HAR!

    ReplyDelete
  151. LOL
    McAwesome burger.. definately trying it next time i go 2 McD.. =P

    ReplyDelete
  152. oh my goodness, the upclose shot of McAwesome is wicked!!

    makes me hungry all over now >.<

    btw, nice post =)

    ReplyDelete
  153. OMG Ken. you are making me miss Nilai's only McD!! :) used to go there like weekly to get my dosage of McFood! your burger is awesome! haha. hope you win! the awesome burger and the whole set up = very creative! THUMBS UP! :)

    Cheers,
    From Aussie [Pamela]

    ReplyDelete
  154. Very creative post and the burger that you made was better than the McDonald's. Hehe.

    ReplyDelete
  155. belanja mcd!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  156. Brilliant post. Haha mcAwesome. =)

    ReplyDelete
  157. Everytime I check the photos, I feel so hungry! Haihhh....

    ReplyDelete
  158. have you mcValue lunch-ed tis week?
    hoho

    ReplyDelete
  159. i realy enjoy reading ur blog..know many different story

    ReplyDelete
  160. hey hey hey.. u actually asked the staff to hold that cards to take photo? or what...?

    btw i always eat McD for lunch =( now bored d even tho it's cheaper.

    ReplyDelete

Comments will be replied on your blog if necessary.
Thank you! =)